#94:Tengok Bola dekat sekolah, seronok :D

Malaysia Vs Singapore
Hah! Khamis malam jumaat harituuu, 28 Julai, yuuupppp. First time dalam sejarah aku tengok bolaa. Malam tu kalau tak pegi tengok bola, kena pegi prep. So aku dengan rela hati pilih jalan yang luruss..tengok bola. Hihihi x) First thought aku, "ni mesti bising nih,aduhhhhhh"

Malaysia vs Singapore. Hahaha, serious lawakk dohh xD bolehh pecah perut akuu. Hahaha, bukan bola tu yang lawak. Aku nak gelak sebab tengok perangai aspura aspuri. Yelaaa duduk asrama kann. Rasa macam jakun-jakun sikit tak dapat tengok tv. Depan skrin besar, cikgu bagi permission aspura duduk sit depan, aspuri belakang -_____- fair lah kan, perempuan pun bukan nya ramai yg nak tengok. 

Jadi kitorang satu dorm duduk dua deret kerusi tu. Aku duduk sebelah Zu Mirrah, dia tu memang minat bola. Sampai aku pun terikut-ikut jerit. Kesian Izzati duduk blah kanan aku, tangan aku asyik nak tepuk-tepuk dia je bilaa bola sampai gol, Hihihi sorry ^.^ Paling lawak bilaa Fatin nangis tengok Aidil keluar padang, HAHAHA fatin tuu memang fanatic gilaa dengan Aidil dgn Zakuan. Lawak ahh dia nii!

Paling tak boleh blah bila pemain Singapore sikit-sikit sakit then jatuh. Saja je bazir masa. (Singapore's player totally like an artist [drama king]. I mean yahh, they always been in injured) Pffftttttt -____-

Singapore GOL jee, zumirrah terus keluar dewan. Aku pun follow jelah dia, Haha punye lahh bengang diaa tengok singapore tuuu. Hahaha adoyaii. Takpe-takpe, at least this can be my first experience on watching football. Thanks Cikgu bagi kiotorang tengok Bola :D
"Malaysia vs Singapore"