#102:First october 2011

Assalamualaikum, hye my dearest bloggieeeee 
Haaaaaaa senyum sikitt nak snap gambar ni (Y) hee comel dah tuu kbai. hahaha


Hooiii rindunya nak blog, dah lama kan Nadia tak update blog ni. Memang lama sangat. Rindu tak? Rindu tak? err cepat cakap 'ye'.. err tak? kbai. *segan* Muahaha. Bukan apa, sekarang Nadia mana lah rajin online sangat. Nak on blogger.com pun tak sempat oh. Lagi satu, sejak Nadia duduk asrama Nadia dah ada 'tiutmiutbook' Haha. ape tuhh? yeah tengok bawah nii --->

Haaa tu lah buku nyeee. Nadia beli buku tu dekat Popular time outing dekat Terminal 1, Seremban. Entah? lupa. Haha buku tuu ada macam-macam benda Nadia tulis. Memang betul-betul blog lah. Time happy sedih marah semua Nadia sumbatkan dalam buku tu. Takde sape boleh baca, cuma kalau ada yg nak tengok lirik lagu semua bolehlah, tapi yg pasti takda siapa yg boleh baca semua isi dalam tu. ONLY ME :) 

So my official bloggie. Jangan sedih, Nadia bukan nak curang cuma buku tu blog sementara Nadia je. More privacy kott. Cakap je name sape takde dalam buku tuu, semua kawan-kawan Nadia ada dalam tuh. Haha nasib ah kan, buku aku kau kisah ape? suka hati aku la nak tulis apa pun. Jangan risau aku takde musuh siapa-siapa pun. Even korang selalu buli-buli aku -____- Haha thanks sebab sudi kawan dengan aku. 
bubbyeee