#115: Last Day on 2011

Assalamualaikum, sila serious.
ini namanya takde idea nak buat. Sebab tu muka pun macam -________-
Sebenarnya otak aku dah kering takde idea nak buat entri. Ada tu memang ada, tapi nanti kang aku cerita korang cakap aku ni kuat merepek pulak . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . aahhh kesahh? k fine. *merajuk


Hahahahah kuat touching is not me. *english berterabur. Jangan salahkan saya. Jangan salahkan ibu mengandung, salahkan bapa yang mandul <------- kau dah kenapa Nadia #tetibe -______- Kdiaaaaaaam


Semua orang sila serious balik. Kthanks.


 Niat Sebenar :
Saje nak buat 'anoyying entry' sempena hari terakhir tahun 2011 ni. Gonna miss all the moment in this year :') Serious. 2011 buat aku jadi lebih matang. Thanks a lot to my friends yang banyak membantu. You know kan i tak rindu you langsung Hahahahah k bergurau :3


Untuk semua orang yang pernah buat aku HAPPY, GELAK, GEMBIRA sampai lupa diri, terima kasih jugak:) Tak lupa juga buat keluarga tercinta sebab dah banyak habiskan duit untuk aku tahun ni dan semua-semua nye lahhh! Thankyou very much. Appreaciate sangatt mak abah :'D


Sekarang Terima Kasih untuk orang yg dah buat aku SEDIH, MENANGIS, and all the bad things. Even it's too much but it's okay, you make me so matured after. Serious thanks a lot :')


Minta maaf untuk korang yang aku dah banyak buat sakithati. Aku tak tau lah siapa siapa yg terasa dgn aku, minta maaf sangat :'( tau tau. sooooorrryyy!
okay nampak sangat saja buat entri panjang letak space enter banyak-banyak, hahahahahah kbye.
Selamat Malam 2011! GOODBYE <3 Assalamualaikum.