#124: Hari Terbuka Asrama (STTJ)

Finally, YEAYY! Last entry for May 2012. Jadi jugak aku nak post benda ni. Alhamdulillah :)
Assalamualaikum

Mungkin ni entri terakhir aku sebab aku tersangatlah tak ada masa nak update blog. Mungkin aku akan pergi. Hmm mungkin sekejap atau mungkin lama hmm. Maksud aku entri terakhir untuk bulan Mei ni hahaha memang lah trololol. Tak jadi cite sedih aku ishhh

Entri kali ni nak update pasal Hari Terbuka Asrama yg berlaku lebih sebulan yg lalu. Ha memang lama dah tu tapi aku takda masa nak update. So late. Open Day tahun ni tak sama macam tahun lepas semua gara-gara buat kerja last minute. Tak boleh nak salahkan sape-sape sbb semua busy dengan 5S : sisih susun sapu seragam sentiasaamal *sejak bila kau jadi promoter nadia

Sejak sejak *kau dah kenapa gagap tiba-tiba Cite pasal gagap. Aku nak mengadu ni. Kat sekolah kan org selalu ckp kita asyik gagap je. Gelabah katanyaa cisss tak guna kau *dah habis mengadu? K teruskan. Kita mulakan cerita kita sekarang.
Memang bersemangat jadi penyambut tetamu. Btw aspuri lawa dah mcm birthday party
Perasmian asrama puteri *puteri yep asrama aku Cool en ada bodyguard dua kat tepi hahaha chill man chill
 
Ramai kemain jangan cakap lah. Dah boleh buat kenduri kahwin


Orang besar masuk terus pasang lagu nasyid. Seronok dengar sampai budak-budak dalam dorm pun ikut nyanyi sekali. Tapi habis diorang keluar terus tukar lagu. Tak leh bla betul. Tak caye meh tengok bawah

Muka-muka karokae. Yang kat tepi dia semua tengah tunggu turn

Aku balik dari dewan besar ternampak benda ni. Mesti kerja bihaaaaaa

 Pantang dijemput diorang ni main masuk jee. Semua kawan-kawan Emy haih

 Masuk sampai depan pintu tak kisah tapi yang kisahnya asal pakai kasut? hamboii tinggi na la darjat kau

 Nasha, Dini, Yohana, Nik .............. Nik, are you okay? Hahahaha

Kalau aku upload semua gambar ni bukan blog dah namanyaa. Nak tengok banyak-banyak pergi on facebook *hah kau carik la sampai lebam Hey dah malam dan aku pun dah menguap lebih 5 kali sampai aku rasa berair-air dah mata aku ni. Last gambar japp
with Auni kesayangan dia tak tau ke aku sayang dia hahaha. Selamat Malam! wassalam
Monolog dalaman *Komsas aku A+ : Asal aku rasa entri ni macam panjang sangat?