#54:tak payah ada tajuk boleh?

huwaaaaa~ pagipagi abah suruh siapsiap sbb kena ikut pegi IKEA nak cari barang rumah. Aku taknak ikottt. Abah ckp klau tak nak ikut, abah cabut internet?

Time nak keluar rumah tu aku tanye abah, brape orang je yg pegi? abah ckp semua pegi kecuali budakbudak kecik kat rumah dgn uncle. wooooo, penuhhh keretaa sayaaaa (kereta aku ke?Haha) sampaii jee sane, semua berpecah! aku ikut ma ngan abah. adik aku yg perempuan tu ikut la makcik2 diee. haaaa, sempat la aku pau ma nak cawan ngan pinggan clourful tu HAHA, timee nak bayar abah ckp..pegi jauhjauh beli pinggan ngan cawan je? yeaahhh! manee ade la abah, tu ha kat blkg tu. besar mate abah bile aku tunjuk barangbarang yg nak kena bayar tuu Haaaaaa. takpe laa sekali sekala jee kan? heee ;) adik aku siapp bawak kalkulator lagi nak kiraa jumlah semua before bayar. tak leh blaa