#56:pembimbing rakan sebaya (PRS)

haaaahhh hari tuu ade jamuan pengawas. aku, ain ngan amy punye lah semangat nak pegi. jamuan tu buat dkat KFC puchong prima. naik ape? JALAN KAKI ahhh --" bayar rm10. jalan kaki.. mcm bagus je kan. haha.. tkpe2, ktorg tk kisah sgt.. janji best!




penat gak ahh kitorang jalan. em mane tak nyee, dri skolah smpai KFC blkg saneee. haduii. ntah cmne la diorg yg slalu balik jln kaki ni kann.. tk reti penat kee..

tengah tengah jalan..jumpe pulak rumah hedrillah gilee tuu.. nasib baik aku ni baik hari tuu.. klau tak dh lame aku serbu umah kau tau takkk??!!

finally, smpai gak KFC tuu..

smpai smpai akk tu ckp, form3 mmg 4org je yg ade. hrrrggrrhh ==* apesal ramai sgt? adoii.. tkpe la, janji dpt makan en.. lpas tu ktorg ditugaskan kene tiup belon.. ingatkan smpaismpai dh boleh la nk duduk dulu ke ape.. ni tak..ape pun tak siap lagi..


nasib baik ade form4.. tkde lah susah sgt en.. heheh ;D

ckgu aisyah suruh ktorg jadi penyambut tetamu..tetamu tu sape? form5 tu lahh. agak ah kan. lame gilee ktorg brdiri.. =.=



sejam lpas tu baru laa dorang smpai. tu pun still ade yg tercicir ..

perut dh berbunyi..nasi dh panggil aku suruh aku mkn diaa.. yesyes! akhirnyee~ lpas bace doa..lajuuu je makan! HAHA


budak dua orang ni makan tak ingat duniaa. diorang lah org first habiss..
bla bla bla ~





sekian..