#108: Awal Muharam + New December

Hello December ^.^
Please be niceeee with me okaaaayy ~
Huh, Sekejap je dah nak habis cuti. Homework dekat belakang tuu menimbun lagi. Pehh memang arr, tak tau lah bila nak siapnyaa. Folio Awam lagii, ohhhh.... cikguu!! Kami nak cuti la, taknak homework. wuwuuuu D': Dalam banyak-banyak homework aku, yg jadi favourite ofcourse MATH dgn ADD MATH. Time online pun boleh buat:) tapi sedihh tak pernah nak siap. huhuhu, biaselahh kalau laptop dah depan mata. Kerja lain mana gerak. Hahaha. Stopp.

Start aku balik harituu, aku cuma keluar rumah 3kali. kayy whattt? 3 KALI JER? yess i'am. sedihh kan? T__T aku ni bukan nya jenis macam perempuan-perempuan kat luar sana, yang mak bapak diorang kasi keluar je sukahati. Parents aku kawal ketat aku punya daily life. Serious, aku duduk rumah je, nak keluar pun hmmm abang aku takde nak temankan. Dia ada exam, jumaat ni balik lah. Eh? Haa dah boleh da tuu, minggu dpan nak suruh abg aku hantar aku pegi jalan, nak keluar ar. Kawan-kawan semua dah ajak, aku je busy. Sorry :'\

Sekarang dah december, next month Januari 2012. YES 2012!! Aku dah tak boleh main-main lagi. SPM year. Aku kena belajar betul-betul. Bukan macam form4 lagi. Aku dah tak boleh tidur awal. Aku dah tak boleh malas-malas. Aku dah tak boleh nak bising-bising macam duluu, kalau tak nnti ilmu keluar? haha. Yeahhh my friends, we will meet again in January 2012 :D Korang tau kan aku perlukan korang untuk ceriakan harihari aku dekat asrama? hmm, aku harap tahun 2012 akan jadi tahun paling bermakna buat kitaa semuaa. Whattlaaa. Senior Year !!!!!
 4Awam2'11 / 5Awam2'12
 (Girls) 4CivilEngineering2 and gonna be 5CivilEngineering2
 (Dorm5) is the awesome dorm ever :'D Masyitah's - FiveForFighting!
 Zumira and Nurul, tahun depan kita buat Story baru yeh! lupakan benda yg dah lepas :'D
Auniii! Tahun depan kau kena tidur katil atas balik x)