#126: Post lama, tapi lupa nak pusblish

Assalamualaikum to all the readers! Lama jugak kita tak jumpaa kan, sobs sobs sedihh

Mintak maaf lah tak dapat nak update blog. Am being such a busy girl right now. SPM memang betul-betul dah dekat. Silalah takut wahai Nadiaaaa. Kau cakap nak buat mak dengan abah happy time amik result kau. Don't make them sad. More focus on study pleasee and jangan tidur dalam kelas #EhhTerasa

By the way, I wanna wish HAPPY HARI RAYAAAAAAA to all of you instead of the sad story above. Mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki saya untuk awak awak semua yang mengenali dan dikenali. Harap semua salah silap Nadia dapat diampunkan, and hope so semakin hari semua kesalahan Nadia dapat diperbaiki, insyaAllah. Doakan Nadia juga ye kawan-kawan :') Semoga Allah memberi rahmat ke atas orang-orang yang mendoakan. insyaAllah.

Start 3September, trial SPM. Seriously, gementar gelabah semua jangan cakap lah. Target berapa A for this trial? Ya Allah, siapa taknak straight A+ kan! Tapi Nadia tahu kemampuan diri Nadia sampai mana. I need to struggle for the sake of SPM. Me and all TJTi's SPM candidates, have a BIG BIG hope for our batch to success in SPM. Nak naikkan GPK sekolahh. Sangat sangat nakkkkkk.
PrayForUs! PrayForUs! PrayForUs! PrayForUs!


To all "JUNIORS" of Tuanku Ja'afar Technical Institute
Korang belajar lah betul-betul time form4 ni, serious senang kalau korang bersungguh dari form4. Jangan jadi macam kami yang suka study last minute. *hm baiknya aku bagi advice kat junior* Eh aku serious ni. Papepun aku TABIKK ah korang! midyear pun ada yang dapat 10A. Congratss for no 1-100. Even 100 pun korang terbaikk. Tahniah :D

 To all "SENIORS" of Tuanku Ja'afar Technical Institute
Ehem. Aku tak reti nak bagi ucapan kat atas stage. Serious takutt T__T *no condemn pleaseee* So kat sini aku nak wish 'All The Best' untuk korang semua. SPM sekali seumur hidup en. Kalau korang tak sayang sekolah sekalipun, apa kata kita strive for our batch(1995's)!! Yelah, batch kita kan batch yg pecah record sekolah dengan banyak masalah datang. (Ouh bukan. Tu bukan masalah. Tu namanya ujian daripada Allah. Redha..) So why not kalau kita tunjuk kat cikgu even batch banyak problem, kita pun boleh berjaya macam orang lain jugak! okay, jom sama-sama kejar 10A+ !!!!

Dah la. Macam buat esei je aku kat sini. Panjang sangat macam orang baca je. Mesti korang tengok gambar then blah kan? Haha tau dah. Sebab aku pun selalu buat macam tu. Heh. Maaf Zahir dan Batin. Last post before SPM.

Take care all buddies. Thanks for reading. Wassalam :)