#127: I'M BAAACCKKKKKKK

Assalamualaikum.

Hai hai hai selamat pagi! 

Sememangnya Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) betul-betul memenatkan aku walalaupun aku tahu aku tak all out habis untuk SPM. Aku rasa apa yang aku belajar 2tahun tak sama dengan apa yang aku tulis atas kertas. Benda itu memang betul-betul menyedihkan.

Tapi aku dapat belajar sesuatu sejak aku masuk TTJ ni. TTJ ajar aku banyak benda sampai aku pun tak reti nak cerita. Pengalaman 2tahun dengan kawan-kawan kat sana betul-betul bagi aku impak yang besar. Tak percaya korang boleh cuba sendiri masuk TTJ tu. Tapi ikut rezeki masing-masing juga lah. Kalau best, best la. Kalau tak tu, senyap-senyap je, hahaha.


Dorm nampak kusam. Takda kitorang yang nak ceriakan dia. MISS MUCH!
Sebenarnya aku sendiri taktahu nak tulis apa dekat blog nih. Sejak dua menjak aku tak update nih, hilang skill nak menaip. Serious ahh tak tahu nak tulis apa. Papepun terima kasih sebab sudi lawat blog aku lagi. Haha. 

Dear Bloggiee, akan ku bersihkan kau tak lama lagi. Nanti aku make up kau comel-comel keh. Kau tunggu je nanti. Tapi tak tahu bila haha okay.

*SPM dah habis :D
*Sekolah dah habis :'(