#136: Girls Day Out (sisterhood PLKN)

Assalamualaikum.

Yesterday was such a wonderful day. Alhamdulillah perancangan @aqmarky untuk berjumpa akhirnya berjaya di Times Square(TS). Kalau nak dijadikan cerita, pagi sebelum pergi tu diorang tak bagitahu aku lagi nak jumpa dekat mid ke TS. Aku pulak jenis yang tak reti jalan Keyyell. Mana tahu jalan ohh T__T kalau aku sesat acane?

Abah dengan mak pun macam risau je aku gerak sorang. Jadi aku pun call @nurshyuhada mintak temankan. Dia ni pulak dah macam retiss aku call tak angkat angkat......................

Aku rasa tak rajin. Dan aku tak tahu nak tulis apa disebabkan aku takda point nak cerita. So jom kita tengok tengok gambar je untuk post kali ni. Sambil tengok gambar, aku cerita sikit sikit. Hahaha takda idea wehhh! #serious

 Lima orang je dapat datang, dormmates yang lain pergi mana ya? Hahaha
 Niat sebenar datang ini memang nak masuk Cosmo'ssss World~
 First game kitorang naik. Sumpah benda ni lawak gilaa!! Aku tak tahan gelak dari naik sampai laa dah turun. @ohainadiana dengan @ItsSyaa excited sampai naik benda ni DUA KALI :D
Disebabkan aku rasa kamera ni mengacau, jadi kami memilih untuk menyimpannya di dalam locker. Bayar token 2ringgit. Dua kali bayar sebab tertinggal barang hahaha cisss.
 SPACE ATTACK was killing me!! Duduk sebelah AinAsilah, seat depan sekali. @ohainadiana tak naik, pening effect game first tadi hahaha. Yang ni serious paling GILA! Aku rasa tak selamat naik ni. Fuhh, habis habis je game terus pergi tandas.
"Saranan : seorang sekali je naik pun dah cukup lah. Sakit jantung, serious"
Tak ingat apa nama game ni tapi boleh tahan lawak jugak lah. Rasa macam budak budak pun ada ><
ROLLER COASTER :3 yang ni bestt. AinAsilah dengan @ohainadiana tak naik sebab mabuk lagi, katanya. Hahaha. Dah habis first round, ajak diorang dua naik sambil buat muka bahagia bestnya xD DUA KALI naik! Otak pun pusing pusing time tu +__+

Hampir semua game kitorang naik except yang satu lagi tu. Nak naik tapi ada yang tak nak naik, phobia lagi kot, huhu so cancel terus~ Alaa game lebih kurang Space Attack cuma dia atas bawah atas bawah. Mana aku tahu nama dia apa oii.
 Dah habis semua game, rehat jap.
Tak tau nak cerita apa dah. Happy Ending. hahahaha
 Nampak Famous Amos teringat @Chimoooot. Dia suka beli sweets yang timbang tuu :3
Hoping, till we meet again girlssssss :') Take care. Wassalam.
. T H E . E N D .