#131: Last post 2012

*tarik nafas dulu*
Assalamu'alaikum

Mungkin kau kau atau kau dah tahu apa yang aku nak tulis
Mungkin kau dah muak nak baca entri pasal last day 2012
Mungkin ada yang dah boleh tahu apa ayat-ayat orang hari-hari akhir ni
Mungkin juga ada "erghh minah ni, lambat update apesal, lambat betul lah dia ni!"

Pikir gua kisah ke! Haih. Ni blog aku, suka hati aku nak tulis bila-bila masa pun. Tapi kalau dah baca, terima kasih sangat-sangat :-)

Seperti yang disangka-sangka kan, buat semua muslimin dan muslimat :

Nadia nak minta maaf atas semua khilaf Nadia selama ni dan seterusnya. Mungkin ada yang tak sengaja atau mungkin ya, saya sengaja. Tapi sekarang Nadia betul-betul mohon maaf untuk kau kau atau kau yang membaca. Buat kawan-kawan aku minta maaf, aku tahu banyak salah aku buat. Aku sedar sekarang dan aku nak mohon sejuta kemaafan daripada korang. Aku minta maaf  sangat-sangat.

Aku tak mampu nak text sorang-sorang memandangkan phone aku kurang sihat.
Selamat tinggal 2012 dan aku tahu kita takkan jumpa lagi.
Dah tak jumpa lagi dah tarikh lawa 20112012 tahun depan.
Tahun depan birthday aku jadi 20112013 dah *cedihhh*

2012 sangat bersejarah dalam hidup aku. Semoga sejarah yang tercipta takkan luput dalam ingatan aku :')

Mulakan tahun baru 2013 dengan bismillah.
Semoga hidup kita semua diredhai Allah.
Semoga kita semua berfikiran lebih matang.
Semoga kita semua jadi orang berguna buat diri sendiri, keluarga dan agama.

Aku bukan penceramah bebas. Aku juga bukan orang kuat agama. Aku juga melakukan kesilapan. Tetapi dengan kesilapan aku itulah bagi aku pengajaran. Semoga aku jadi lebih baik :') in shaa Allah dan awak juga.

GOODBYE 2012! i will miss all the momentsssssssss.