#141: Get Well Soon!

Assalamualaikum.

Salam 27 Ramadhan 1434H buat semua muslimin dan muslimat. Semoga kita semua berada dibawah redha Allah sentiasa. Hm nampak skema ayat ku disitu. Mari kita pendekkan cerita.

Ni budak yang dulunya kecik namun kini kian membesar sudah mencecah 13tahun dan tinggi sudah melebihi kakak dia yang lagi sorang tu, bukan aku tapi adik perempuan aku. Tinggi aku juga makin meningkat, okay tak masuk tajuk. Harap dapat faham apa yg aku cuba nak sampaikan, ye.

Nazim tu my only adik lelaki yang manja lagi anoyying. Anoyying dia tahap pfffffffftttttt, kalau tak percaya boleh tanya abang dengan adik aku yg perempuan tu. Okay sambung cerita. Dia yg dulunya aktif keluar padang main bola petang-petang tapi kini sunyi menyepi dirumah. Sebab? Dia dikejarkan ke hospital (ayat mcm nak terjun longkang haha) sebab terkena appendix. Hampir seminggu jugak lah dia duduk hospital tanpa senyuman dimuka. Bagi main game pun dia tak nak. Kakak mana tak sedih tgk adik tiba-tiba berubah?


Sekarang alhamdulillah dia dah boleh jalan tanpa dipapah, solat pun dah tak pakai kerusi, dah boleh bergurau, gelak sama-sama dah sekarang :D Dah sihat. Happy aku tengok dia sanggup lawat aku kat Kediaman Siswa Jaya(KSJ) malam malam haritu, hehehe.
Semoga cepat sembuh Nazim Syahmi. Nanti raya baru lah meriah rumah! ^_^

Wassalam. Selamat Berbuka.